קייס סאטדי מאחורי הקלעים לכנס דיגיטלי: מאנונימית למובילת דעה עם 4,505 אוהדות ו- 128,374 הכנסות ב- 48 שעות, ואיך אתם יכולים ליישם את זה בעסק שלכם.
לשריון מקום בשידור החי שיתקיים ביום רביעי 18.9.22 בשעה 10:00 בדיוק
*השידור מוגבל ל-200 מקומות בלבד
דנה מליניאק:
״הגיעו מעל 200 לידים ו- 5 סגירות לתוכנית שלי "מעושרים"עוד לפני שהתחלתי לשווק - ממליצה לכל אשת מקצוע להצטרף אליך״
אם הסקפטיות עדיין מרחפת- זה מצוין
נעים מאוד, אני נטע ירימי.
וב- 4 וחצי השנים האחרונות הייתי ״מאחורי הקלעים״ בעשרות מהלכי שיווק גדולים של המנטורים והיזמים המובילים בישראל, בהם השתמשתי באופן שיטתי ב- "בכנס דיגיטלי" שבזכותו…
עמדתי מאחורי המון סיפורי הצלחה עם תוצאות יוצאות דופן ״למשל כמו שני פרץ קריב, שבמיזם שלה INSPIRE הגיעה למעל 8,000 משתתפות, עזרה לאלפי נשים לשים את העסק שלהן בקדמת הבמה ויצרה הכנסה של מאות אלפי שקלים תוך 3 ימים.
תוך 27 ימים הרמתי מיזם מדהים בשם ״כסף נשי״ שהגיע לאלפי נשים בארץ, הכפיל את הקהילה שלי בפייסבוק פי 2, ויצר לי מ-0 רשימה אוהדת של 4,505 נשים.
בניתי רשת קשרים וחברויות עם היזמים והמנטורים המובילים בישראל. נכנסתי לקליקה סגורה שמייצרת לי כל הזמן הצעות חדשות, חשיפה בחינם ולקוחות שמעריכים את העבודה שלי ומשלמים בזמן.
אבל בכנות? אני לא תמיד הייתי כזו…
רוב החיים שלי הסתכלתי על הגדולים בעיניים מעריצות ופה פעור ולא הבנתי איך הם עושים את זה...
איך הם מביאים לקוחות חמים באופן קבוע ויציב?
איך הם נמצאים בכל מקום, מגיעים לקהל גדול, מקבלים חשיפה והכרה?
ומה הם עושים כשדברים נשברים ולא עובדים לפי התוכנית?
וזה בזמן שבעלי עסקים רגילים:
לא ישנים בשקט בלילה בגלל כסף שנשפך על פרסום ממומן והריטיינר החודשי לקמפיינר.
מותשים מלופ אינסופי של פרסום עצמי מתמיד באורגני.
ועייפים משעבוד של יצירת תוכן בלתי פוסק 24/7 לרשתות החברתיות.
בגלל זה חקרתי את זה השאלות האלה באובססיביות
עד שעשיתי מהלך אחד, ששינה בשבילי את כל חוקי המשחק וכך נחשפתי ״לכנסים דיגיטליים ושיתופי פעולה״
שכל המנטורים והיזמים הגדולים משתמשים בו באופן קבוע ושיטתי כדי לייצר לידים רותחים באופן קבוע וצפוי
אפילו לפני שהוציאו כסף על פרסום ממומן.
אפילו לפני שהתחילו עם פרסום אורגני מסיבי.
אפילו לפני שהעלו פוסטים, סרטונים וסטוריז לרשתות החברתיות.
למעשה, כשיודעים איך להקים כנס דיגיטלי נכון, (מהר מאוד) הוא בונה לך גם מאגר לקוחות רותחים ועם מציג אותך כמומחה בתחום
יעל גלזר:
״תוך יום אחד נרשמו מעל 400 לידים, האינסטגרם שלי קפץ במספר העוקבים, וכמות האהבה, התגובות והחשיפה - מהטובים ביותר שראיתי"
ואולי עכשיו עולה השאלה..
למה אני חושפת את הזה לגמרי בחינם?
בגלל שבימים אלו אני מרימה עסק נוסף מאפס, ומטמיעה גם בו את ערוץ הפרסום הסודי, החלטתי להרים שידור לייב ייחודי שבו אחשוף את השיטה ואת רצף הצעדים המדויק שעזרו לי במשך 4 וחצי שנים בכל מהלך שיווקי שאני עומדת מאחוריו
וכך לאפשר לעסקים בדיוק כמוני להטמיע בעסק ערוץ פרסום חדש - שמייצר לידים רותחים באופן קבוע וצפוי בדיוק כמו למנטורים והיזמים שאני עובדת איתם היום.
אפילו לפני...
ששמנו כסף על פרסום ממומן,
פרסמנו פוסטים בפרסום אורגני
או העלנו סרטונים וסטוריז בלי סוף לרשתות החברתיות.
אז מה מחכה לנו בשידור?
איך להפיק את מקסימום הרווחים לעסק שלכם מארגון כנס?
איך להביא משתתפים עם קהילות ורשימות תפוצה גדולות גם אם אין לכם בכלל רשימת תפוצה?
מה אתם חייבים לדעת כשאתם מתחילים להפיק כנס או אירוע דיגיטלי רב משתתפים? (כולל טעויות קריטיות שאסור ליפול בהן)
לשריון מקום בשידור החי שיתקיים ב- 19.9.22 בשעה 10:00 בדיוק
*השידור מוגבל ל-200 מקומות בלבד
סיוון אלון:
״אני לא ציפיתי לתוצאות כאלה, החשיפה הייתה מטורפת, הגיעו אלי סביב ה- 300 לידים, שלא הכירו אותי לפני, ואפילו הצלחתי למכור (למרות שלא התכוונתי), פשוט שמתי קישור והן קנו״